Ze denkt dat ze kan ontsnappen,
dat ik haar zal laten gaan…
Hij denkt dat hij een vrouw zoals ik aankan.
Hij moest eens weten…
Een man die alles heeft, heeft maar één ding nodig: verleid worden.
Kijk toe hoe ik flirt met de playboy.

[Recensie] Nadat ik echt genoten had van deel 1 Flirten met de baas, kon ik niet wachten tot ik dit deel kon gaan lezen. Toen ik hem dus uiteindelijk ontvangen had ben ik ook maar meteen begonnen met lezen. Het was echter wel even slikken dat het eerste gedeelte van het boek zowat exact hetzelfde was als deel 1. Ik begon bijna te twijfelen of ik wel het goede boek had gekozen. Gelukkig werd dit gaandeweg het verhaal een stuk minder en kwam de humor waar ik zo van heb genoten in het vorige boek ook weer terug.

Toch was Flirten met de playboy minder goed dan zijn voorganger. Nu is het ook lastig om de humor die al eerder gebruikt is te overtreffen, maar ook de personages bleven wat oppervlakkig. Kayleigh wordt neergezet als de zus van en eigenaresse van een yoga studio, maar echt veel kom je niet over haar te weten. Noah leren we iets beter kennen doordat zijn verleden er wordt bijgehaald, maar ook bij hem miste ik diepgang.

Wel merkte ik dat ik het erg jammer vond dat het boek uit was. Ondanks dat veel scènes zich herhaalden, maar dan vanuit een ander oogpunt, las het boek wel lekker. Ik hoop dan ook dat er een vervolg komt, eventueel met één van de andere nevenpersonages in de hoofdrol, maar dan wel vanaf het punt waar dit boek geëindigd is. Want een derde maal alle gebeurtenissen lezen is me iets teveel van het goede. Ik geef dit boek dan ook 3 sterren, aangezien het niet zo goed was als deel 1, maar uiteindelijk heb ik wel weer veel plezier gehad tijdens het lezen. Natasha Madison is voor mij een schrijfster die ik onthoud en hopelijk worden haar andere boeken ook nog vertaald.

Heaven